Forum www.legionsmierci.fora.pl
LegionSmierci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FT B1F poradnik by KAPPA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.legionsmierci.fora.pl Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
3reek
Admin



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Sob 17:24, 27 Cze 2009    Temat postu: FT B1F poradnik by KAPPA

Forgotten Temple (B1F)

Niezbędne żądania i rekomendacje do wejścia w dungeon:

- 115 poziom (chociaż w większości przypadków 115 poziom jest za niski),
- Muster Card: Forgotten Temple B1F w inwentarzu,
- 50 minut wolnego czasu,
- 1 milion Alz,
- 5 pasków SP (co najmniej 2-3).

Wejście w dungeon znajduje się na mapie Forgotten Ruina w samym jej końcu (miejsce respawna bossa Monakus Karion).

Uwaga: Z mobow wypadają przedmioty dla aktywacji ukrytych qestów (Mutant Energy Ball dla dostępu do NPC, Mutant Key (Red), Mutant Key (Green) i Mutant Key (Blue).

1. Aktywować quest na piaskowym zegarze na schodach.

2. Aktywować quest na dużej płaskorzeźbie na ścianie.


3. Zobaczycie most z dwoma ścianami ognia, zagradzającymi drogę. Ogień znika w kilka sekund, jeżeli stoicie w jego zasięgu - odbiera HP.

4. W ślepym zaułku aktywować quest na ścianie, żeby otworzyć przejście dalej. Zabić wszystkie moby na korytarzu, potem aktywować quest na znajdującym się z brzegu nagrobku.


5. W następnym pokoju trzeba rozwalić ognistą ścianę, aby iść dalej. Złożoność polega na tym, że z czterech kątów komnaty strzelają działa (jednocześnie + postacie bijące z bliskiej odległosci otrzymują dmg od ognistej ściany).
Najlepsza pozycją jest ustawienie się w niedalekiej odległości od bramy obok jednego z dział (na przykład z prawej). wtedy dwa działa z tyłu nie będą zadawać obrażeń (wskazane jest użycie battle mode + aura mode w celu uzyskania wyższego dmg i defa).
Mozna tez stanac z boku, w przypadku postaci magicznych, lub postaci malee ale posiadajacych skile range 3 i wiecej.

6. W korytarzu będą moby Obsidian, które wszystkie należy zabić do questa

7. Po śmierci wszystkich mobów aktywować questa na wężowej głowie, która znajduje się na ścianie przy ognistej bramie. Głowa okaże się teleportem do kolejnej komnaty (każdy teleportuje się oddzielnie).


8. W tej komnacie znajduje się pierwszy boss Nesbite. Boss używa dwóch rodzajów ataków - obszarowego oraz na pojedynczego gracza. Wybór ataku przez bossa jest całkowicie przypadkowy

W środku pokoju znajdują się 4 stożki, które trzeba obserwować. Gdy stożek zapali się niebieskawo-zielonym światłem oznacza to, że w tym kącie komnaty pojawi się mob Serpent. Mob zjawi się na kilka sekund, jeżeli go w ciągu tego czasu nie zostanie zabity, mob umrze sam, a stożek będzie palił się dalej. Tak będą zapalały się po koleji wszystkie 4 stożki. Jeżeli który kolwiek z 4 mobów nie zostanie zabity, po zapaleniu się ostatniego stożka działo zada dmg. Za każdego nie zabitego moba około +1,5k dmg. Łatwo zatem wywnioskować, że nie zabicie 2 mobów będzie równało się ze śmiercią wszystkich członków party.

Ażeby uniknąć uderzenia działą, trzeba zabić wszyscy 4 moby. Do tego zadania powinno wyznaczyć się kogoś jednego, kto posiada krótkie magiczne skille
np. wizard albo magiczny shielder.
Lub ubic bosa tak szybko zanim zapala sie 4 lampki.


Po śmierci bossa należy aktywować questa na wężowej głowie (porozmawiać dwa razy), aby otworzyć drzwi na korytarz


9. Korytarz okaże się labiryntem, aby go przejść należy trzymać się prawej strony i podążać naprzód. Do nowego qesta trzeba zebrać odpowiednią ilość przedmiotów, które wypadają z mobów w komnacie (lepiej zabić wszystkie moby). Cat's Blue Jewel pada z mobow Felichra, Cat's Red Jewel - z mobow Vigest Moby należy zabijać stosunkowo dużymi grupami..

Po przejściu labiryntu dojdziecie do następnej ognistej ściany. W komnacie znajdziecie obiekt Beetle Tomb. Dmg należy zadawać do momentu wypadnięcia Record of the Mutant.W trakcie zadawania dmg nalezy używać skilli o małym dmg.


Po wykonaniu tego zadania, należy wrócić się z powrotem. W jednej z komnat pod scianą będzie stać nieduży żółwik na podstawce. Na nim należy aktywować qesta, ściana otworzy się, a wewnątrz będzie stać NPC Mutant Researcher.


Każdy z osobna powinien porozmawiać z NPC (dialog z 5-6 replik, wybierać pierwsze odpowiedzi) i kupić u niego Purify Epaulette za 1,000,000 Alz. Purify Epaulette wkłada się w miejsce swojej capy. Punify Epaulette dodaje następujące staty +350 HP i +500 Defense. Kupno Epauletty jest konieczne do wykonania dalszej częsci dungeonu.


10. Przejść do następnej komnaty i aktywować qesta na Red Aquarium (fioletowy stożek na obrazku). Za waszymi plecami zamknie się przejscie i ukaże się ściana ognia. Następnie zaczną respic się moby. W sumie będą 4 fale, pierwsze dwie - po 8 sztuk Vice Felichra, dwie ostatnie - po 4 sztuki Vice Vigest. Dwie pierwsze fale nalezy bic przy bramie, tak aby zdazyc ubic brame. Przy kolejnych 2 respach moze przydac sie mozliwosc cofniecia.


11. Po zabiciu wszystkich mobów należy rozwalić ognistą bramę, żeby przejść do następnej komnaty Cat Bossa.

12. W komnacie znajdują się trzy moby Vice Vigest i na prawo po schodach - boss Chakris. Boss ma aurę odporności, która można zdjąć tylko na 45 sekund, jeżeli zabić te trzy moby (lub jednego, jeżeli wybrać właściwego ale szybciej zabić wszystkie). Moby pojawiaja sie co 45 sekund.

Zabijamy 3 Moby, Czekamy na koljny resp 3 mobow, Gdy juz sie pojawia zapamietujemy czas ich pojawienia sie( dajmy na to bedzie to 30:5Cool. Znizamy ich hp do minimetrow wycofujemy sie i czekamy okolo 35 sekund od momentu pojawienia tych mobow i zaczynamy odpalac aury / bmki itd ;p ( w tym wypadku bedzie to 30:23) jak skonczymy odpalac aury bedzie okolo 30:13. Jak widzimy minelo juz 45 sekund. czyli powinien byc nowy resp 3 mobkow, ale nie respia one od nowa, ale aura bosa zaczyna liczyc od nowa 45 sekund. Zabijamy szybko mobki z minimetrami hp i biegniemy do bosa. w ten oto sposob mamy ~40 sekund na bicie bosa. co wystarcza na zabicie go w 2 osoby bez problemu.

13. Po śmierci bossa trzeba zdjąć Purify Epaulette, rozbić go za pomocą transmutera, aby dostać item Cat Stone.


Następnie aktywować questa na agregacie, której strzegł boss. Agregat okaże się teleportem do kolejnej komnaty.


Z powrotem do tego pokoju można wrócić, jeżeli nacisnąć na kamienny stożek pod ognistą ścianą.


14. Szybko przebiec przez korytarz, którego sciany wyposażone są przez liczne działa, do następnej ognistej ściany, którą trzeba rozwalić, żeby przejść do następnej komnaty..

15. Kolejne dwie komnaty odznaczają się tym, że, znajdując się w nich stale będziecie otrzymywać dmg. W komnacie trzeba zabić kilka grup mobow. Jedna grupa składa się z jednego dużego Granite Golem i kilku mobow trochę mniejszych o nazwie Druga.

Miejsce, zaznaczone na obrazku - jedyne, gdzie dmg otrzymywany od komnaty nie będzie sięgać. tam też można stać, ale trzeba uwazac bo zbiegnie się dużo mobów.


Po smierci mobow z ostatnich 3 skamielin otworza sie wrota do nastepnej komnaty.

16. Zabić wszystkie moby Groga, dzieląc je na nieduże grupy (max po 4). W końcu tego korytarza będzie następną ognistą bramą i nadgrobie do dalszego questa.


Uwaga: Po aktywacji questa, brama otworzy się w sumie na kilka sekund, dlatego wszyscy powinni stać bezpośrednio przed nią, żeby szybko przemknąć i dashem dobiec do kolejnych wrót. Na aktywację questa trzeba posłać kogoś szybkiego, żeby on niechcący nie spóźnił się przebiec
przez bramę, na przykład, wizarda z jego blink+dash.

Jeżeli ktoś nie zdązy przebiec przez bramę, należy ją zniszczyć, ponieważ na kolejnym bossie potrzebny jest maksymalny dmg.

17. Zaraz po tym jak zamknie się brama, zjawi się finałowy boss Orca (on będzie podawać się za Orca Origin). Postacie atakujące z bliska stają naokoło bossa pod kątem prostym (z przodu, z tyłu, z prawej strony i z lewej strony jak na bossie ls3).

U bossa dwa rodzaje ataków:
1) a-la Berderk Faello, uderza tylko pojedynczo przy właściwym rozmieszczaniu postaci;
2) AoE - zawsze uderza wszystkich w pobliżu
Mamy 3.5 minuty na zabicie bosa od momenty aktywacji questa. Po tym czasie bos sam zniknie a na jego miejsce pojawia sie mobow. po mobach pojawi sie znowu bos pod inna nazwa i znacznie silniejszy.

18. Po śmierci bossa aktywować kryształ w celu zakończenia dungeona i dostać 3k honoru. Jeżeli nie zrobiliście jeszcze questów z kluczami, to zróbcie je przed aktywacją kryształu.

Questy na klucze:

Jak zostało zaznaczone wyżej, z każdego moba losowo padają przedmioty do aktywacji ukrytych qestów.
Lista kluczy:
- Mutant Energy Ball
- Mutant Key (Red)
- Mutant Key (Green)
- Mutant Key (Blue)

Quest na ukryty sklep NPC MUTANT'S BLACK MARKET

1. Podnieść Mutant Energy Ball
2. Aktywować qesta na obiekcie Secret Device, który znajduje się w komnacie Beetle Tomb (p. 9 podstawowego qesta). Zniknie ściana i otworzy się dostęp do NPC.

U tego NPC można zdobyć formuły dla crafta mithrilla ze slotem:
[img]http://www.ljplus.ru/img4/a/k/akherousia/ft7.jpg
[/img]

Lista przedmiotów:

Mithril Cube (Żądania dla wszysckich przedmiotów są jednakowe, trzeba kupić formułę z nazwą tego przedmiotu, który chcecie)
- 1x Astral Core (Blue Mithril)
- 1x Slot Extender (Low)
- 1x Force Core (High)
- 1x C.A. Unit - Regard for H.Age

Ceny przedmiotów:
10,000,000 Alz
Mithril Cube (Orb)
Mithril Cube (Crystal)
Mithril Cube (Katana)
Mithril Cube (Blade)
Mithril Cube (Gauntlet (FS))
Mithril Cube (Gauntlet (WA))
Mithril Cube (Gloves (FB))
Mithril Cube (Gloves (FA))
Mithril Cube (Hands (BL))
Mithril Cube (Hands (WI))
Mithril Cube (Greaves (FS))
Mithril Cube (Greaves (WA))
Mithril Cube (Boots (FB))
Mithril Cube (Boots (FA))
Mithril Cube (Shoes (BL))
Mithril Cube (Shoes (WI))
Mithril Cube (Visor (FS))
Mithril Cube (Visor (WA))
Mithril Cube (Headgear (FB))
Mithril Cube (Headgear (FA))
Mithril Cube (Headpiece (BL))
Mithril Cube (Headpiece (WI))

20,000,000 Alz
Mithril Cube (Diakatana)
Mithril Cube (Greatsword)
Mithril Cube (Plate (FS))
Mithril Cube (Plate (WA))
Mithril Cube (Coat (FB))
Mithril Cube (Coat (FA))
Mithril Cube (Suit (BL))
Mithril Cube (Suit (WI))

Formuła działa działa jak Chaos Lamp. aktywuje się ją w pudełku prawym przyciskiem myszy. Otrzymujecie przedmiot ze slotem z losowo wbitym slotem (wśród najczęstszych występują: Alz Drop 15%, Hit Rate, Defense Rate). Puste sloty są rzadkim przypadkiem.


2) Formula Card Astral Core (Blue Mithril)

- 20x Material Core (Blue Mithril)
- 20x Quartz Core (Blue Mithril)
Cena:: 4,000 Alz

Craft Astral Core (Blue Mithril) warto zdobyć z powodu tego, że Material Core (Blue Mithril) dropi bardzo rzadko. Astral Core (Blue Mithril) występuje w dungeonie Forgotten Temple (rzadko), na mapach Mutanat Forest i Pontus Ferrum.

3) Formula Card Astral Core (Mithril)

- 20x Material Core (Mithril)
- 20x Quartz Core (Mithril)
Cena:: 4,000 Alz
Astral Core (Mithril), bardziej opłaca się wydropić w Forgotten Temple.

4) Formula Card C.A. Unit - Regard for H.Age

- 1x Illusion Coral
- 1x Machinery Head
- 1x Astral Skull
- 1x Infernal Ruby
Cena:: 4,000 Alz


Qest na skarb:

Jeżeli wypadnie jeden z trzech kluczy (czerwony, zielony albo niebieski), można dostać dodatkowo 4 skrzynie. Dungeon robią wszyscy ponieważ jeżeli klucz nie wypadnie(co czasem się zdarza), to party przypadnie w udziale w sumie 3 skrzynie od bossów.

Poza zależnością od koloru klucza, w qescie trzeba będzie aktywować 3 pudełka (Mutant Box) w ustalonej kolejności. Po trzecim pudełku klucz robi się złoty, można iść do skrzyń. Wtedy trzeba wrócic na korytarz, gdzie zbieraliście Cat Jewel tam będzie stać kamienny stożek Treasure Guardian.



Po aktywacji qesta otworzy się brama i pojawią się 4 skrzynie Relic Chest.



Wskazane jest, aby do każdego z kluczy aktywować różne pudełka. W sumie 8 pudełek, rozrzuconych po całemu dungeonie.

Uwaga: W ciągu jednej wyprawy można dobrać i aktywować tylko jeden klucz. Domówcie się, który kolor klucza wybierzecie (Najlepiej czerwony dla niedoświadczonego party).

MUTANT KEY (RED)

Najprostszy.
Pudełka:
1) Mutant (Red) Key 01 - w samym początku dungeonu (762584-A08)
2) Mutant (Red) Key 02 - na korytarzu z mobami Felichra i Vigest (GBA397-6-05)
3) Mutant (Red) Key 03 - w komnacie bossa Nesbite (14256-1-C700)
4) Treasure Key TypeA - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie


MUTANT KEY (GREEN)

Pudełka:
1) Mutant (Green) Key 01 - na korytarzu z działami po bossie Chakris (TKMSMS-T-I09)
2) Mutant (Green) Key 02 - na korytarzu w początku dungeonu z mobami Grick (FT0059-46)
3) Mutant (Green) Key 03 - w komnacie z respa Vice Felichra i Vice Vigest - przed komnatą bossa Chakris (5987458-ES00)
4) Treasure Key TypeB - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie

MUTANT KEY (BLUE)

Pudełka:
1) Mutant (Blue) Key 01 - korytarz przed komnatą ostatniego bossa z mobami Groga (K601-58203)



2) Mutant (Blue) Key 02 - w komnacie z respem Vice Felichra i Vice Vigest - przed komnatą bossa Chakris (5987458-ES00)



3) Mutant (Blue) Key 03 - w komnacie po korytarzu z działami z grupami mobow Granite Golem i Druga (200-G-23-55)



4) Treasure Key TypeC - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 3reek dnia Sob 17:41, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.legionsmierci.fora.pl Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin