Forum www.legionsmierci.fora.pl
LegionSmierci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WI- Wizard

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.legionsmierci.fora.pl Strona Główna -> Rozwinięcie Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WizApocalips
Admin



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Czw 14:12, 02 Lip 2009    Temat postu: WI- Wizard

1.Skile

a) magic

novice
tutaj nie ma co wybierac za bardzo beda nam potrzebne jedynie 2/3 skile tzn

burning hand-lvl 9
freeze-lvl9
regeneration(na poczatek)
skile te sa nam potrzebne do skilowania majac tylko te 2 skile bijemy mobki w miare dlugo i mozna nimi robic spokojnie combo maja maly cast i cooltime.

apprentice

dig bomb lvl 9 na poczatek skil jest dobry do expienia potem polecam usunac

regular

hydro disk lvl 9 na poczatek dobry skil do expienia potem nie przydatny
weaken-debuff odbierajacy atak malo przydatny aczkolwiek na Tg mozna by uzywac jednak odradzam bo szkoda kasy
fire lance+ice lance+tera lance+wind/aqua/ligthing -lvl 18-20 skile na pvp/bossy ja osobiscie posiadam fire+terra+ice lance

expert

hardness lvl 20 buff na deff bardzo przydatny
ligthing strike/acid trab/skile lecz malo przydatne nie opyla sie kupowac
fire+ice+stone+ligthing/aqua/wind cannon skile potrzebne nam na bossy i bm2 polecam kupic ze 3 i wbic na 18-20 lvl

a.expert

Energy Field podstawowy skil z stunem wbijamy na 18-20 lvl
vacum-skil ze sporym dmg lecz malo przydatny ze wzgledu na casta nie oplaca sie brac lecz kto jak woli jesli sie juz na niego zdecydujemy to na lvl 15-20
chain explosion rowniezmalo przydatny skil chociaz widzialem ludzi uzywajacych go kupytac wedle uznania lvl 15-20

master

Force Increase super buff dodajacy nam na 20 lvlu 315 hpi mp
blink lvl 9 skil do przemieszczania sie .
hailstorm -szajs nie kupywac opyla sie go uzywac jedynie na bm2
resist intention buff dajacy nam odpornosci na instantsy ze skili do lvla 140 malo przydatny ze wzgledu na to ze koliduje z force increase i ma maly szereg zastosowan gdyz nadaje sie w sumie tylko na tg badz pvp bez combo ;p

a.master

Arctic Field skil obszarowy ze sporym dmg i stunem trzeba kupic lvl 12-18

g.master

extreme dual cannon lvl 9-12 wg mnie najlepszy skil wizarda zarowno w pvp jak i pvm
high regeneration - swietny buff na bossy/tg/pvp(duzo ludzi uwaza uzywanie tego skila w zwyklym duelu za noobstwo)/trudne sytuacje buff ten przywraca nam bardzo duze ilosci zycia lecz niestety trwa krotko lvl 20
spirit intention pt buff dajacy nam resist na crity na tg przydatny ale jak kto woli

completer

space colapse-lvl 9-12 rowniez super skil podstawa na pvm ;p
mass restore party buff regenerujacy zycie lvl 20

trancendenter

art offorce control skil dajacy nam ampa na krotki moment bardzo przydatny na bossy lvl 20 raisen spirit to dzieki temu pty buffowi biara nas w pty(hehe) przywraca on nam i postacia w pty sp lecz dziala zamiennie z force incrase oraz ma dlugi cool time lvl 20

b)sword

w sumie jedynym skilem ze sworda jest dash ktory maxujemy reszte rank upow bijemy zeby miec lepsze staty:P

c)upgrade

najlepszym optymalnym rozwiazaniem jest
hp+2xdef+2xmagic+def rate te z gma

2.combo

a)pvp
Do pvp uzywamy takiej kombinacji
gm/comp+lance ewentualnie jesli mamy nam sie nie zcooloje jakas lance dodajemy cannon

b)pve

do pve najlepiej wg mnie dziala kombinacja skili ze stunem czyli taka
gm-completer-amaster-elecric field kombo te pozwoli nam bic moby bez kontrataku a jesli z jednego skila nie wejdzie stun jest szansa ze wejdzie z nastepnego ;p

3.build

Tu nie ma raczej zadnego wyboru gdyz inne rozdawanie statow niz w int (pod martial suit)jest nie oplacalna ze wzgledu na strate duzych ilosci magic aczkolwiek widywalem batle wizow a raz nawet heavy wiza ;p.
Skilujac sworda dostajemy spore ilosci str i dex ktore usuwamy lecz do takiego mniejwiecej pulapu:
dex-150
str-100
staty te nam sa potrzebne by zalozyc dobre(mithril)orby badz set mithril reszta oczywiscie w inta.

4.sety

no tutaj w sumie istnieje pare mozliwoscilecz opisze najlepsze opcje jakie mozna uzyc pod pvp i pve

a)pvp(amp crit)

tutaj bedzie nam potrzebne sporo kasy
osm suit +x 7%magi amp+xxxhp
gloves martial+x +xmagi amp mozna tez maiac statsy pod batle titanium zakupic batle ze wzgledu na cene(przynajmniej na mercu)
martial bootsy +x+7 magi amp + xxx hp
helmet osm martial +x+ 36 cryt dmg badz 26 dmg 5 cryt rate
orby tu mamy 2 mozliwosc albo z duza iloscia cd badz mithril z ampem dobrym wg mnie rozwiazaniem kupic jeden taki drugi taki ;p np:
lapis orb+x+36 cryt dmg
mithril orb +x 7% magi amp
rol+1/2
aop+x/aob+x
bos+2/3/4 w zaleznosci od funduszyi ranku honoru
earning of guard +2/3/4
i jak najlepszy eos
co do crytykow to najlepiej nazbierac 35% rate ktore jest minimum wiec jesli nie masz roli +2 mozna zakupic orby/czapke z troche rate z craftu bo to tanio i tak wychodzi ;p


b)pve

w pvp najlepiej bylo by miec sporo def/vamp/hp wiec opisze chyba wszystkie mozliwosci
* zakladamy itemki z najwieksza iloscia defa (i najczesciej slabymi dodatkami) taki jak mithrile badz misticki nie patrzac na dodatki

*vamp/hp(dla biednych XD)

to jest secik ktory pozwoli uzuskac sporo hp i sporo defa
osm martial suitof will +x+xxxhp
osm/mist(wi)martial boots of will+x+xxx hp
mist/osm martial gloves of vampire x% hp steal per hit
vamp amulet+ 3bodajze +4 sie nie opyla dla 10 def rata wiecej
eov+2/3/4
exe brancki+2/3/4
reszta z poprzedniego seta

* ten secik nie rozni sie w sumie niczym procz bizuteri od seta do pvp otoz co trzeba wymienic:
-jednego lub 2 bosy na exe brancetke z jak najwiekszym +
-eog na 2 eov tez z jak najwiekszym plusem
-amulet of pain na vamp amulet
z mojego doswiadczenia jest to najbardziej oplacalna opcja na dungi i na expienie bez potrzeby trzymania 2 setow w eq


5.Staty za poszczegolne rank upy.

tak wiec jak juz wspomnialem za kazdy rank up dostaje sie okreslana ilosc statow jak i hp oraz mp.Oto tabelka ktora przedstawia poszczegolne ranki w swordzie i magi oraz ilosc slotow w upg:

-Sword

ranga hp mp dex str sloty w upg
nowice-----------
Apprentice .......+20 +10 - +4 +4 1
Regular ...........+30 +15 - +6 +6 2
Expert .............+40 +20 - +8 +8 2
A.Expert...........+50 +25 - +10 +10 3
Master .............+60 +30 - +12 +12 4
A.Master...........+70 +35 - +14 +14 4
G.Master...........+80 +40 - +14 +14 5
Completer.........+90 +45 - +14 +14 5
Transcender......+100 +50 - +14 +14 6

-magia

ranga mp hp dex int
nowice-----------
Apprentice .......+20 +10 - +4 +4
Regular ...........+30 +15 - +6 +6
Expert .............+40 +20 - +8 +8
A.Expert...........+50 +25 - +10 +10
Master .............+60 +30 - +12 +12
A.Master...........+70 +35 - +14 +14
G.Master...........+80 +40 - +14 +14
Completer.........+90 +45 - +14 +14
Transcender......+100 +50 - +14 +14

Tak wiec trzeba klepac duala chociazby aby bylo wiecej hp XD

6.Skile z zakladki "special"

Kazdy lvling dodaje nam staty typu def def rate

a)Combo

Po zrobieniu lvlingu na lvl 10 dostajemy skil o nazwie "combo" pozwala on na "puszczanie" skili z mniejszym castem podczas skilowania/pvp/bossow/bicia mocniejszych mobow jest on niezbedny gdyz sprawia on ze nie missujemy po tym quescie dostajemy rowniez jeden pasek sp by uzywac combo.

b)batle aura

Po ukonczeniu lvlinga na 20 lvl dostajemy 2gi pasek sp oraz do wyboru jedna z bodajze 8 lub 16 aur.do wyboru mamy ofensywne takie jak fire aura po defensywne takie jak land aura ktora w zaleznosci od typu dodaje ona nam nam ataku, magi, defa, defrata i cryta.Zeby jej uzyc potrzebujesz caly pasek sp .


c)batle mode 1

Sytuacja jest ta sama co w poprzednich podpunktach na 30 lvlu quest i otrzmujemy kolejny pasek sp i batle mode 1 ktora rowniez podnosi nam staty takie jak magi def itp z tym ze dodatkowo jest jakby polaczeniem comba z batle aura, tzn skile maja dentyczny cast jak na combo ale pojawiaja sie missy.

d) batle mode 2
to samo jak w poprzednich punktach z tym ze na lvlu 50.batle mode 2 pozwala nam "puscic" 2 skile jednoczesnie z castem jak w combo.Dodatkowo dostajemy skil elemental festiwal ktory moze byc uzyty tylko na bm2.Skill ten jest malo uzyteczny ze wzgledu na brak instantsow takich jak down oraz duzego casta.

e)nastepne lvlingi

kolejne lvlingi dodaja nam przede wszystkim defa itp i nieco przedluzaja oraz ulepszaja nasze aury i bmy ale od 110 lvla mamy special treningi ktore dodatkowo dodaja nam hp oraz mp.
Poradnik kopiowany z innego forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.legionsmierci.fora.pl Strona Główna -> Rozwinięcie Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin